środa, 8 stycznia 2014

Informacja!

Moi drodzy!
Mam dla Was pewną informację. Nie mam pojęcia kiedy uda mi się coś napisać, musiałam wrócić do rzeczywistości po długim wolnym i dopadła mnie góra obowiązków. Weekend też będę miała zajęty, ponieważ najprawdopodobniej wyjeżdżam do rodziny. Naprawdę nie wiem kiedy dodam nowy rozdział...Być może będzie to miało miejsce dopiero około 18 stycznia, ponieważ wtedy zaczynają się ferie w moim województwie. 
Uzbrójcie się w cierpliwość. 
Przepraszam i pozdrawiam :))

7 komentarzy:

  1. Uzbrajam się i mam nadzieję, że to tylko chwilowa nieobecność i chwilowy nawał obowiązków. W końcu do 18-tego stycznia nie tak długo i mam nadzieję, że wytrzymam.
    Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulinko czekam cierpliwie na cd Twojego opowiadania ;) wszystkiego dobrego Ci życzę :) zapraszam Ciebie do siebie gdzie dodałam Cię do linków :) http://fotografia-aniulki.blogspot.com/ buzka Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeeeej *_______*
    zupełnie przez przypadek trafiłam na tego bloga, ale nie żałuje. uwielbiaaaam BrzydUle a tym bardziej Twoją wersję :D
    informuj mnie prosze o kolejnych i oczywiście serdecznie zapraszam na nowy odcinek mojego humorystycznego opowiadania o Realu Madryt, który ukazał się po dość długiej przerwie.
    kogo Ana zastanie w swoim biurze? i co tym razem szykują Królewscy? odpowiedzi na te i inne pytania na
    te-quiero-para-siempre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina,
    świetne opowiadanie. Depresja Uli, bo inaczej tego nie można nazwać, to cios zarówno dla niej, jak i dla Marka. Jestem ciekawa, jak to rozwiniesz.
    Tymczasem zapraszam do mnie, na nową częsc opowiadania ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina

    U mnie wyjątkowo wcześniej nowy rozdział. Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie ja tam bym rozwinęła część po pokazie FD Gusto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powrócisz jeszcze do pisania? Wiele osób na to czeka. Czytałam twoje opowiadania i naprawdę mi się podobały. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń